4 תשובות
בהחלט פוגע היא קנאית
לגיטימי שנפגעת, איכ מגעילה
יש כאלו שאומרות את זה בקטע חברי גם אם זה נשמע מפגר כמו "מכוערת שלי"
"תמותי" הכי רע אבל בקטע חברי אבל זה נגיד מה הקשר שלכם כחברות זה נשמע די פוגע
שואל השאלה:
כן
אנונימית
באותו הנושא: