5 תשובות
דה!
חסר לי סוודרים בארון..
אנונימית
זה חרא גם לדעתי...
אנונימי
כי הם אוהבים את האנשים שהם מדברין איתם
כי זה כיף
כי זה גם דרך להנות מהחיים