6 תשובות
שהם טעו לגביי
שנורא השתנתי חיצונית ושהם כנראה לא יזהו אותי
דבר ראשון, התרשמתי ממה שעשית עם עצמך:) מגניבה אחת!
דבר שני, מה שידעו עליי זה שאני חכמה ומוכשרת ולא הכי מוחצנת. אם הייתי פוגשת אותם היום הם לא היו מופתעים שאני באוניברסיטה, אבל כנראה היו מופתעים לראות שאני הרבה פחות מופנמת ממה שהייתי.
דבר שלישי, הם לא מעניינים אותי. קיבלתי הזמנה לחתונה של מישהי מהיסודי, ואם לא הייתה הקדשה אישית הייתי מתעלמת...
נו מה אבל אני ביסודי
אנונימית
סביר להניח שהם טעו לגביי אבל לא בטוח שהם ידעו הכל. אני עם הרבה יותר ביטחון עצמי וחברותי יותר וגם בדרך לעשות הרבה מאד כסף אבל בינתיים עוד לא וגם אם הייתי כבר מגיע לסכומים שאני יודע שאגיע לא בטוח שהם היו יודעים כי אני לא מתכוון להחצין את זה יותר מידי.
אנונימי
אני בחטיבה אני רואה אותם כל יום :/
שנה הבאה תיכון