8 תשובות
לא כולם ולא תמיד, לא להכליל
יש אנשים ששופטים כי הם לא יכולים לקבל אנשים שונים מהם
שואל השאלה:
לא מכליל
ככה זה אנשים, זה רושם ראשוני ואנשים קובעים את זה בעיקר לפי הנראות של הבן אדם
לך תבין אנשים
ויכול להיות זה כי יש נורמל שזה הבייסיק הזה ןאנשים חושבים שאם זה לא ככה זה מוזר
יש אנשים שמשום מה אכפת להם מה אנשים אחרים עושים בחיים והם סתם מטומטמים
אנשים תמיד ישפטו מישהו שנראה להם קצת שונה בחברה, בני אדם
כי הם רואים את החיצוניות
אנשים רואים משהו שנה
לא לשים על זה תלבש מה שבאלך