התחברות הרשמה

לצאת לריצה והליכה או לשחק פיפא ב 7 ורבע צריך לצאת לארוחה משפחתית

19 במאי 2023, 17:46
ריצההליכהפעילות גופניתארוחות    
5 תשובות
יופי תהנה
א
אני תמיד באנונימית
ריצה
ש
שילת המהממת
תלוי אם תספיק גם לרוץ וגם להתקלח ולהתארגן אחכ
b
baby you're a boat
ריצה
T
Tommy55
שבת, לא לצאת לשום מקום.
ס
סטיפס שלום
באותו הנושא:
לצאת להליכה או לשחק במחשב ולאכול משהו טעים?
פדיחות לצאת עכשיו להליכה/ריצה?
כדאי לי לצאת לריצה/הליכה עכשיו?
זה סבבה לצאת לריצה/הליכה בתשע בבוקר?
אתם מכריעים, לצאת להליכה/ריצה או לוותר בשיא?
אני רוצה לצאת עכשיו להליכה/ריצה/רכיבה על אופניים
באיזה שעה,בערב הכי כדי לצאת לריצה/הליכה?
מותר לצאת לריצה/הליכה?
בהסגר החדש מותר יהיה לצאת להליכה/ריצה?
באיזה שעה כדי לצאת לריצה / הליכה?
כמה זה פדחני מ1-10 לצאת להליכה- ריצה עכשיו?