45 תשובות
תתאבד ממילא לאף אחד לא אכפת ממך ימכוער
"את לא יכולה להאמין לשקר של עצמך בפנים את יודעת שאת בן אדם רע חסרת לב וקרת רוח"
שואל השאלה:
אאוץ' ממש מצטערת.❤❤
''תקעתי נאד והמנורה בחדר שלי התפוצצה , האם אני כשף אוויר?''
מהיום את כבר לא הבת שלי
וואי כמה בכיתי בחדר שלי
כשהייתי בפנימיה והמדריך אמר לי גם אם תתאבד אפילו ההורים שלך רק ישמחו
וגם כשפעם אחת באתי לבקר את אמא שלי אחותי אמרה לי "למה באת"
רבתי עם אחד החברים שהיו לי והוא העבר לי הודעה ואמר שמסרו לי את זה "יא בת זונה מזדיינת את בייכנית פחדנית" ואז כל החברים שהיו לי קרו לי זונה בקבוצה שלנו
אנונימית
הזה שאוהב כלבים
איך אני שולח לך בקשת חברות?
שואל השאלה:
מצטערת בשביל כולם לא מגיע לכם
שאבא שלי אמר לי שאני מאכזבת אותו ושאני יהיה כישלון למרות שאני קורעת את התhת שחי כמה שנים בשביל לגרות לו להתגאות בי.
שאמא שלי אמרה לי שהיא לא אוהבת אותי
אין לי אחד מרוב שהיו לי כך כך הרבה

"אני לא אגע בך אפילו עם מקל יא מכוערת"
"מי ירצה אותך אפילו נהג משאית לא ירצה"
"איזה כיף שאת עוברת כיתה כדי שלא נסבול את הפרצוף שלך את נזק בעולם הזה"
"אף אחד לא יתקרב אלייך עם החייוכים שלך כבר רע לי לראות אותם"
"את מלחיצה אנשים"
יא בטטה תגידי תודה שהרצנו אותך"(חטפו לי את הטלפון והעבירו בינהם וזרקו אותו והשפילו אותי עד אפר)
" *** נגעה לי בzין"(ילד לקח לי את הטלפון ואז סתם המציא לתמורה שהוא יחזיר לי את הטלפון אז שהוא ימציא שהגעתי לו בzין ואפילו חברות שלי האמינו לבן zונה הזה )

"איכס המורה מי ירצה לשבת לידה חיידקים" (חשוב לציין שאנחנו לא בכיתה ו והרבה ילדים אמרו את זה עליי או סתם נתנו מבטי גועל )

עברתי השנה בית ספר ובכיתה ט' אני יהיה בבית ספר אחר ואנסה לפתוח דף חדש ואולי קצת להשתנות מקווה שזה יעזור...
"הפיצה לא מגיעה בסוף"
"את כלום בשבילי"
^^^ילדת המוזיקה
אני מצטערת שזה כל מה שעברת, גם אני עברתי השפלות כאלה ביסודי אבל בחטיבה אני מתפלאת..
אני ממש מצטערת ואי שמחה שאת עוברת בית ספר, אבל בבקשה אל תשתני, אל תשני את עצמך, את לא הבעיה כאן, הבעיה היא הם והחינוך שנתנו להם.
זה לא משפט אבל זה פגע בי יותר מכל דבר

היי ליאם, שאלת אותי אם קרה משהו אז ממש לא קל לי להסביר את זה ולדבר על זה אבל אני אנסה להסביר לך בצורה הכי טובה שאפשר מה קורה.
את משתפת אותי בדברים שאני לא יכולה להתמודד איתם וגם לא רוצה.
זה דברים שמאוד מכבידים עליי, אני גם לא מבינה בהם ואני מרגישה שזאת אחריות גדולה מדי בשבילי ואני מרגישה שזה ממש משפיע עליי לרעה.
אני באמת לא מסוכלת להכיל את הדברים האלה. ושלא תביני אותי לא נכון, אני מאוד הייתי רוצה להיות שם בשבילך ולהיות מסוגלת להכיל את זה כי אני באמת אוהבת אותך ואת חשובה לי ברמות אבל זה לא הדבר הנכון לי.
הקשר הזה מאוד פוגע בי ואני צריכה להפסיק אותו,
אני מצטערת.
אתה לא עוזר לאנשים , אתה לא חכם ובעצם אתה כלום
אנונימי
את לא אחותי יותר
משפט שנאמר מחבר ממש טוב: "מצאתי לך מחליף"
שואל השאלה:
יואו אני ממש מצטערת ❤
שמנה מטומטמת וחולת סרטן
הילד שאמר לי את זה יודע שיש לי הפרעות אכילה(לא משהו רציני) ושלאבא שלי יש סרטן...
שואל השאלה:
^רפואה שלמה❤ ואני ממש מצטערת
משפט שנאמר על ידי ה"חברה" הכי טובה שלי לשעבר:
"גם אם תתאבדי אף אחד לא יבוא לבכות על הקבר שלך
יחתיכת חזירה שמנה, את לבד בעולם אף אחד לא אוהב אותך"
שואל השאלה:
^ כל מה שהיא אמרה לך יחזור אלייה תאמיני לי
נאמר בקטע של פסיכולוגיה הפוכה אבל
"למה שלא תתאבד אז?"
"את אכזבה" מאבא שלי חחח
את פשוט מגעילה קשה לי להאמין שמישהו בעולם הזה אוהב אותך
"אמן ותמותי כן יהי רצון- פרח לא אניח על הקבר שלך" - זה משפט שנחרט לי בראש שאחי אמר לי ואבא היה אומר שאני מפלצת ואף אחד לא סובל אותי ולא יסבול אותי ושאני חולת נפש ויסגירו אותי במחלקה סגורה, ומישהי אמרה לי שבמקומי הייתה קופצת מקומה 7
אנונימית
שמי חשבתי שהיא החברה הכי טובה שלי אמרה לי
תקשיבי **** אני מעדיפה את ***** (שם של ילדה)
אנונימית
"אם את לא עושה ככה וככה תלכי לגור אצל אבא שלך"
(הוא ואמא שלי התגרשו לפני 5 שנים כמעט בגלל שהוא אלים, נרקיסיסט , אגואיסט ועוד מלא כאלה בסגנון)

ויש עוד הרבה משפטים או מעשים אבל זה בין הטופ שפגעו בי
אנונימית
"אני לא אצא איתך אדיר אלעד"
אנונימי
דוב נמסריח
את מכערת את המשפחה
לא יהיו לך חברות ותשארי לבד
את חייבת אשפוז יממורמרת קחי כדור
ויש עוד שלא נעים לי להגיד
הכל המשפחה שלי אמרה לי, תוקפת אותי ולא מקבלים את מי שאני. לועגים לי.
ומעבר לזה שאין לי חברים, אני צריכה מפחה נורמאלית אבל אין לי כרגע.
אנונימית
את לא נראית כמו גותית "
אנונימית
שולחים אותך לפסיכולוג
אנונימית
זה לא משפט זה דיי שיחה
" תקשיבי אף אחד לא אוהב אותך, אל תתקרבי אליי יותר בחיים, אם את תתקרבי אליי עוד פעם אחת אני אוציא צו הרחקה ואתקשר למשטרה"
אני:" אבל אתה-"
"לא! גם לא לדבר אליי"
אני:"לא עשיתי כלום!!!!!"
"כע? את זה תגידי למשטרה"
והוא היה עם המשטרה בחיוג מהיר ולחשוב שהייתי מאוהבת בו
אחרי שנה וחצי או משהו כזה הוא בא אלי לשולחן ואמר לי
"היי..."
ואני התרחקתי ממנו והוא רדף אחריי
אני:" מה אתה רוצה?"
"אני רוצה לסלוח לך"
אני: "אתה?! לי?!"
"כע.. אחרי כל מה שעשית לי"
אני:" מה עשיתי לך?
"את לא זוכרת?"
אני:"לא"
"לא הייתי צריך לבוא לשולחן שלך... מצטער על ההפרעה"
מאז אין לי חברים
"את בדיוק כמוהם את מדכאת את החלומות שלי והורסת לי את החיים"
(האקס שלי אמר לי את זה)
אנונימית
" אולי באמת לא הייתי צריכה להוליד אותך "
~ אמא שלי ~
"את לא שווה כלום"
מאמא שלי
מישהי אמרה לחברה שלי עליי: "למה את מדברת איתה בכלל? מגיע לה להישאר לבד"
זה היה כשעשו עליי חרם לפני 6 שנים ואני עד היום זוכרת את זה.
בגלגול הבא אני לא רוצה להביא ילדים זה לא שווה את זה. (אמא)
עצה ממני ילדים אל תביאו ילדים.(אמא)
מלא מלא קללות מאז שאני בכיתה ג/ב כזה אז אין סיבה שאני ארשום את כולם.
מי ירצה לדעת בך
כלבה מטומטמת
פסיכופטית, את צריכה ללכת לבית משוגעים.
עדיף שאני אמות כבר, אני רוצה למות אתם ממררים לי את החיים. (אמא)
שמנה עם רגליים גדולות
(שם) עזבה וגם אני עכשיו עוזבת את תישארי לבד. (אמא)

(זה היה כשהייתי בבית ספר יסודי)
אמא- תחליפי חולצה
אני- למה?
אמא- את רוצה שאבא ואח שלך יאנסו אותך? לא, אז תשימי חולצה עכשיו. (כל זה קרה בצרחות)
אלו הדברים שאני זוכרת שהכי באמת פגעו בי, רוב שאר הדברים זה כבר לא מילים.
אנונימית
שהבנים בתמונה מתאימים לי
אנונימית
"סבתא מתה לפני שעה"
אתמול בבוקר בבת מצווה של אחותי הקטנה
אנונימי
היום אמא שלי אמרה לי משהו שפגע
זה ממש לא באותה רמה של הדברים שאמרו פה, אני כל כך מצטערת לכולכם שכתבו פה וזה ממש לא מגיע לכם הדברים שאמרו!
אמא שלי אמרה לי עכשיו שאני כן צריכה לצאת איתם לטיול הזה שהם מתכננים, כי כשאני נשארת ויש לי איה מבחן יום למחרת, אני ממילא לא לומדת.
זה כל כך פגע כי קשה לי לשבת וללמוד ולשנן חומר בעיקר מלל, אני יודעת שיש הרבה ימים שאני לא באמת משקיעה כל כך אבל יש הרב ימים אחרים שכן, אני פשוט כל כך מותשת ונמאס לי מהכל, והיא יודעת שאני לא מסתדרת.
זה היה מאוד קשה, במיוחד עכשיו כשאני במצב נפשי גרוע.
יש עוד הרבה דברים-
זה לא יפה לך תחליפי את זה, את נראית כמו הומלסית- אמא
(זה סגנון הבגדים שאני אוהבת, עדיין אומרת את זה שוב ושוב)
תורידי כבר שיערות, שפם, איכ זה מכוער, זה מגעיל, זה מכער אותך, חצופה, אבל זה מגעיל, תעשי את זה כבר(נאמר כמה פעמים בסיטואציות שונות, זה הכי פגע ביום שחזרתי איתה מבבית ספר והייתי קצת שמחה וממש היה לי ביטחון הורדתי את המסכה אבל זה היא כמובן העירה)- אחותי, היא יודעת שאני בחוסר ביטחון לגבי הנראות שלי, זה למה אני הולכת לבית ספר עם מסכה כבר ארבע שנים.. אה, וגם על זה כל המשפחה מעירים לי, ניסו אפילו לקחת את זה בכוח מהפנים שלי
נו את מורידה שערות?- אבא שלי, זה פגע כי אני ממש פוחדת בתקופה האחרונה לעשות את זה, פוחדת מהכאב, פעם אחרונה שניסיתי היו לי התקפי חרדה וזה הזכיר כמו מצב של טראומה לעשות שוב, וויתרו לי הפעם ההיא, אני מרגישה כל כך פחדנית וכישלון וכזו שמוותרת כשקשה לה מאז, קרה דבר דומה כשהייתי צריכה להתחסן, זה אף פעם לא היה לי קשה אבל יום אחד אחרי שכול המשפחה כבר התחלנו והגיע תורי, קיבלתי התקף ובכיתי במרפאה שם כמו משוגעת והרגשתי נורא
סליחה שזה בגלל לא משתווה למה שאמרו פה. מרגישה כאילו אני בכוונה מנסה להחשיב את זה כשזה ממש לא נוראי כמו השאר
"אומרת זו שמשחקת בבובות כל היום"
"פו הדוב זה אדיוטי איך את אוהבת אותו "
"אם את עודדת אותם בטורניר מחניים אולי תעברי אליהם"
"למה הרסת לנו"- עשיתי מה שהמורה אמרה ואז היא אמרה "חדש היא לא עשתה נכון "
"את כבר בת 12 לא תינוקת"
"אמן שהשטן יקח אותך בלילה "
אנונימית
האקס שלי "אני לא מרגיש אלייך כלום יותר"