5 תשובות
השנה לא אלא אם עשית מועד חורף ואז המועד קיץ של השנה זה המועד ב
אין מועד ב בקיץ זה רק חורף שנה הבאה
שואל השאלה:
נתנייתי ממוצע, שמעתי ששנה הבאה יש שאלונים שונים לבגרויות וגם הבגרות שלי בהיסטוריה הייתה פנימית אז אני צריך כאילו צריך לבקש מהבית ספר לעשות מועד קיץ?
כן את צריכת לדבר עם הרכזת בגרויות של הבית ספר שלך כי בדרך כלל אין מועד ב לבגרות פנימית שהוא גם פנימית אז הם צריכים לרשום אותך לבגרות חיצונית

מתי עשית את הבגרות פנימית?
שואל השאלה:
מחר חחח, פשוט לא התכוננתי אז אני רוצה לדעת אם אפשר מועד ב'
אה אוקיי אז את יכולה להירשם למועד קיץ כי הוא ב15 ביוני
פשוט תדברי עם הרכזת שלך והכל יהיה בסדר

אני עשיתי גם היסטוריה פנימי וגם חיצוני ויכול להגיד לך שפנימי הרבה יותר קל אז שווה לך להשקיע בזה קיבלתי 98 בפנימי 57 בחיצוני