6 תשובות
ביב לא לומדים לשון
מתמטיקה זה תלוי, לפעמים 3 יח''ל מסיימים ביא אבל לרוב כולם מסיימים בחורף של יב או בקיץ של יב
לגבי לשון לא לגבי מתמטיקה יש שני שאלונים ובלשון יש רק שאלון אחד
לשון לא
מתמטיקה כן