6 תשובות
לא
לא
מתמטיקה כן
מתמטיקה כן
ביב לא לומדים לשון
מתמטיקה זה תלוי, לפעמים 3 יח''ל מסיימים ביא אבל לרוב כולם מסיימים בחורף של יב או בקיץ של יב
מתמטיקה זה תלוי, לפעמים 3 יח''ל מסיימים ביא אבל לרוב כולם מסיימים בחורף של יב או בקיץ של יב
לגבי לשון לא לגבי מתמטיקה יש שני שאלונים ובלשון יש רק שאלון אחד
לשון לא
מתמטיקה כן
מתמטיקה כן
באותו הנושא: