11 תשובות
לא , זה הדרך שלו להעביר אהבה
אוי לי. רק בסטיפס
אנונימי
לא חח ולפעמים זה אומר שהוא מאוהב בך
להתרחק ממנו
לא
לא, ההפך
לא זה סתם אומר שהוא סאדיסט
אנונימית
מי שרב מאוהב
לא
זה חביבב
לא
באותו הנושא: