2 תשובות
בבוקר- מנקה עם מים מיסלריים של ביודרמה ואז שמה סרום הידרביו של ביודרמה וקרם טריפל אקטיב ורוד של לוריאל ומעל קרם הגנה
בערב- סבון פנים ואחרכך מים מיסלריים של ביודרמה, סרום הידרביו של ביודרמה, קרם טריפל אקטיב כחול של לוריאל, משחה לצלקות b5 של לרושפוזה ושמן קיק לריסים
ולשפתיים דר פאו פאו
בוקר- אני שמה רפידות לניקוי הפנים של סוקו
ואז ספריי לחות של דיאודרמין
וקרם עיניים של רבולושן
וקרם הגנה של לייף

לילה-סבון פנים של סבוקלם
סרום של סוקו
קרם לחות של סבוקלם
וקרם עיניים של רבולושן