8 תשובות
שואל השאלה:
חחח אני בוכה אני תמנייה
חחח אני בוכה אני תמנייה
אנונימית
גם אני נו ו?
שואל השאלה:
את יטדעת כמה פעמים אמרו לי שאני נראת אתיופית רק בגלל הצבע עור שלי? וזה בחורף עכשיו אני שזופה כמו שוקולד
את יטדעת כמה פעמים אמרו לי שאני נראת אתיופית רק בגלל הצבע עור שלי? וזה בחורף עכשיו אני שזופה כמו שוקולד
אנונימית
תתני רמז ואני מנחש
^^אה. אני חצי רוסיה אז לא לקחתי את הצבע של התימנים. אבל זה עוד יותר גרוע.
ברור מאמי. את עוד תראי אתיופית אם לא יהיה לך גבול חחח
אני חושבת שכן , כאילו אני לא חושבת שיש סיכוי שתהפכי למישהי מהעדה האתיופית
באיזשהו שלב הממשלה חוטפת אותך כי השתזפת יותר מידי
באותו הנושא: