8 תשובות
שואל השאלה:
חחח אני בוכה אני תמנייה
אנונימית
גם אני נו ו?
שואל השאלה:
את יטדעת כמה פעמים אמרו לי שאני נראת אתיופית רק בגלל הצבע עור שלי? וזה בחורף עכשיו אני שזופה כמו שוקולד
אנונימית
תתני רמז ואני מנחש
^^אה. אני חצי רוסיה אז לא לקחתי את הצבע של התימנים. אבל זה עוד יותר גרוע.
ברור מאמי. את עוד תראי אתיופית אם לא יהיה לך גבול חחח
אני חושבת שכן , כאילו אני לא חושבת שיש סיכוי שתהפכי למישהי מהעדה האתיופית
באיזשהו שלב הממשלה חוטפת אותך כי השתזפת יותר מידי