9 תשובות
זאת תלות רגשית, את צריכה לשחרר ולהבין שזאת לא אהבה ושאת ראויה למישהו שיתייחס אלייך טוב
כי הלב שלך לא בהכרח מבדיל בין שני הדברים. מבחינתו זה מישהו שגרם לך כאב אבל את גם אוהבת אותו וקשורה אליו אז לשחרר יכול להיות קשה
שואל השאלה:
מה זה תלות רגשית ?
מה זה תלות רגשית ?
אנונימית
שואל השאלה:
איך לצאת מזה?
איך לצאת מזה?
אנונימית
תלות רגשית זה שאת תלויה בבן אדם מסוים מבחינה רגשית וזה לא טוב.
יוצאים מזה ברגע שאת מתחילה להבין את הערך העצמי שלך ושאת שווה גם בלעדיו
תבני לעצמך עולם, תמצאי תחביבים ותעשי דברים שימלאו אותך ויגרמו לך להרגיש טוב עם עצמך ובזכות עצמך
את מוזמנת לפנות אליי בפרטי לכל דבר אהובה ❤
יוצאים מזה ברגע שאת מתחילה להבין את הערך העצמי שלך ושאת שווה גם בלעדיו
תבני לעצמך עולם, תמצאי תחביבים ותעשי דברים שימלאו אותך ויגרמו לך להרגיש טוב עם עצמך ובזכות עצמך
את מוזמנת לפנות אליי בפרטי לכל דבר אהובה ❤
תזכרי שעשית את הדבר הכי נכון לך, ושהיית בצד של עצמך
יכול להיות את מזוכסטית
אנונימית
אנונימית יקרה,
נשמע שאת חווה ייסורי פרידה. כאילו שאת מתקשה לחתוך את החבל ולא יודעת מה לעשות. אולי זה מעיד על החשש להרגיש לבד. אולי על הרצון לתקן את הבחור ולהרוויח. ואולי אפילו הצורך להרגיש אהובה. כמה זה ודאי עצוב ואפילו מייאש. ומתוך הקושי את מוצאת את הכוחות, המודעות והתקווה ומושיטה יד וירטואלית ומבקשת עזרה.
אני מצרפת לך קישור לפודקאסט "אלימות זוגית" איך לזהות שמערכת היחסים לא בריאה לנו, ואיך כדאי לצאת ממנה? https://sahar.org.il/domestic-voilence/
וגם קישור למאמר "האם אני סובל/ת מאלימות רגשית?" https://sahar.org.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%90%d7%a0%d7%99-%d7%a1%d7%95%d7%91%d7%9c-%d7%aa-%d7%9e%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%aa-%d7%a8%d7%92%d7%a9%d7%99%d7%aa/
אני מתנדבת בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט האנונימי שלנו, שם תוכלי לדבר עם אחד המתנדבים שיוכל להקשיב, להכיל ולתת מענה תומך ולא שיפוטי וביחד לחשוב על הצעדים קדימה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
נשמע שאת חווה ייסורי פרידה. כאילו שאת מתקשה לחתוך את החבל ולא יודעת מה לעשות. אולי זה מעיד על החשש להרגיש לבד. אולי על הרצון לתקן את הבחור ולהרוויח. ואולי אפילו הצורך להרגיש אהובה. כמה זה ודאי עצוב ואפילו מייאש. ומתוך הקושי את מוצאת את הכוחות, המודעות והתקווה ומושיטה יד וירטואלית ומבקשת עזרה.
אני מצרפת לך קישור לפודקאסט "אלימות זוגית" איך לזהות שמערכת היחסים לא בריאה לנו, ואיך כדאי לצאת ממנה? https://sahar.org.il/domestic-voilence/
וגם קישור למאמר "האם אני סובל/ת מאלימות רגשית?" https://sahar.org.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-%d7%90%d7%a0%d7%99-%d7%a1%d7%95%d7%91%d7%9c-%d7%aa-%d7%9e%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%aa-%d7%a8%d7%92%d7%a9%d7%99%d7%aa/
אני מתנדבת בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט האנונימי שלנו, שם תוכלי לדבר עם אחד המתנדבים שיוכל להקשיב, להכיל ולתת מענה תומך ולא שיפוטי וביחד לחשוב על הצעדים קדימה.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
הי, ראיתי את הפוסט שלך, את מתארת התמודדות מאוד לא פשוטה, טוב שאת משתפת ולא נשארת עם זה לבד. בת כמה את? הרבה פעמים גברים אלימים טובים במניפולציות רגשיות והם יודעים איך לגרום לאישה להיקשר ואיך לשלוט. האם את יוצאת לדייטים? אולי אם תכירי מישהו חדש זה יעזור לך להמשיך הלאה. קשר אלים משאיר צלקות, היית רוצה לדבר על מה שעברת עם פסיכולוג? האם את משתפת את ההורים שלך או אדם קרוב אחר?
אני מזמינה אותך לדבר איתנו כאן בצ'ט, בווטסאפ, במייל או באינסטגרם. כמו כן אפשר לדבר איתנו דרך הצ'ט של עמותת עלם בכתובת: https://www.yelem.org.il/ , הצ'ט פעיל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00 וניתן לשוחח בו באנונימיות עם מתנדבים.
אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
ווטסאפ 054-9424062
מייל [email protected]
אינסטגרם elem.digital
אני מזמינה אותך לדבר איתנו כאן בצ'ט, בווטסאפ, במייל או באינסטגרם. כמו כן אפשר לדבר איתנו דרך הצ'ט של עמותת עלם בכתובת: https://www.yelem.org.il/ , הצ'ט פעיל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00 וניתן לשוחח בו באנונימיות עם מתנדבים.
אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
ווטסאפ 054-9424062
מייל [email protected]
אינסטגרם elem.digital
באותו הנושא: