13 תשובות
לא מה הקשר אולי רק הגובה
מן הסתם
בנים הם קלים כי לרובם אין אופציות
בנים הם קלים כי לרובם אין אופציות
אנונימית
של בנים יותר גבוהים הם יותר בררנים
אנונימי
אכן כן
אמורים להיות יותר
אמורים להיות יותר
תלוי איזה בנות
אם זאת בת שיש לה הרבה מחזרים
אז הסטנדרטים שלה יהיו יותר גבוהים כמו שאם שלגבר שיש לו הרבה בנות ואופציות הסטנדרטים שלו יהיו יותר גבוהים.
אם זאת בת שיש לה הרבה מחזרים
אז הסטנדרטים שלה יהיו יותר גבוהים כמו שאם שלגבר שיש לו הרבה בנות ואופציות הסטנדרטים שלו יהיו יותר גבוהים.
אנונימי
לבנים יש יותר אופציות כי יש בארץ יש יותר בנות מבנים בפער אז יש יותר שפע של בנות
אנונימי
כן אבל אעני משוחדת
לא ממש לא אותו דבר
אנונימית
לדעתי כן
יש מצב אבל מבטיחה שהכל זה אופי באמת אבל גם בלי קשר לדעתי לבנות אין כזה הרבה סטנדרטים לפחות לא למי שאני מכירה
של בנים יותר.. בנות אוהבות רק גובה
כן
באותו הנושא: