7 תשובות
תשטפי את הפה ושימי לב לא לעשות את זה שוב
כלום
אנונימית
תקשיבי, אם זה בטעות, אני לא רואה למה שאלוהים לא יסלח לך. לא הפרת את החוקים שלו בכוונה, ואם את לא מתכוונת לחזור על הזה, אז הכל בסדר. אף אחד לא צריך לכעוס עליך ובטח ובטח שאת לא צריכה לכעוס על עצמך.
אנונימי
כשזה נעשה בלי כוונה אז הכל בסדר. בורא עולם סולח על זה
אוי ואבוי חברה שלי מתה מזה.
סתם , לא יקרה כלום.
אני ממשפחה דתייה אבל אתאיסטית- מכריחים אותי לשמור אבל אני עושה אחרת בלי שהם ידעו. לא קרה לי כלום ואכלתי בלי סוף חלב אחרי בשר
תלמדי הלכות כשרות ותעשי תשובה.
^^that is none of your business
וודאי שקרה לך משהו! נהיית רחוקה מהיהדות. את לא שמה לב שאת רחוקה עם כל אכילה של בשר וחלב?