6 תשובות
אני אןהבת את דה וויקנד והוא די אנטישמי
אני אוהבת את השירים שלו לא את האמן
Zm
לגיטימי,אני בטוחה שאת אוהבת רק את המוזיקה שלו ולא את הדעות שלו על ישראל
אני אוהבת את דה וויקנד למרות שהוא אנטישמי
צריך להבדיל בין מוזיקה לדעות שלהם
יש הפרדה בין האמן לאומנות.
לא טוב.
במוזיקה מפרידים בין פוליטיקה למוזיקה עצמה. במילים אחרות: בסדר לגמרי.

למה יש לי הרגשה שזה קניה או דה וויקנד?