3 תשובות
אני כבר עובד פה מלא זמן אני מבקש לעלות את המשכורת כי זה לא מפסיק לי השכר שאני מקבל כל חודש
שואל השאלה:
הלוואי והיה לי את האומץ, אני נורא ביישנית
פשוט לבקש.
תשאלי חברים לעבודה וותיקים יותר אם הוא מעלה בקלות זה יעשה לך את זה יותר קל