3 תשובות
אני כבר עובד פה מלא זמן אני מבקש לעלות את המשכורת כי זה לא מפסיק לי השכר שאני מקבל כל חודש
שואל השאלה:
הלוואי והיה לי את האומץ, אני נורא ביישנית
הלוואי והיה לי את האומץ, אני נורא ביישנית
פשוט לבקש.
תשאלי חברים לעבודה וותיקים יותר אם הוא מעלה בקלות זה יעשה לך את זה יותר קל
תשאלי חברים לעבודה וותיקים יותר אם הוא מעלה בקלות זה יעשה לך את זה יותר קל
באותו הנושא: