7 תשובות
ספטום ברור
ספטום
זה לא משנה כי ככה או ככה עושים לך חור, את מדברת רק על הצורה של העגיל
אנונימית
אני חושבת שספטום
משושה
זה אותו עגיל... מומלץ לא לשים חישוק בהתחלה, כי פשוט יותר קל לפגוע בו
שואל השאלה:
זה לא אותו עגיל אבל כבר יש לי נזם פשוט זה כבר פעם שנייה שיש לי אינפקציה ואמרו לי שבספטום פחות פגיע וזה לא אותו דבר החור במקום שונה
זה לא אותו עגיל אבל כבר יש לי נזם פשוט זה כבר פעם שנייה שיש לי אינפקציה ואמרו לי שבספטום פחות פגיע וזה לא אותו דבר החור במקום שונה
באותו הנושא: