4 תשובות
תעיפי אותן, את תמצאי חברות אחרות אין לך מה להתבאס אבל מהן תתרחקי כמו מאש, בהצלחה
גם לי זה קרה
פשוט הפסקתי לדבר איתם בלי אפילן להסביר למה כי אין פואנטה
מצאתי חברים שהם לא צבועים
פשוט הפסקתי לדבר איתם בלי אפילן להסביר למה כי אין פואנטה
מצאתי חברים שהם לא צבועים
אנונימי
אל תתקרבי לאנשים רעים כאלו
תנתקי קשר, הם לא חברים שלך, הם עלוקות
לא טוב להן איתך והן ממשיכות רק כדי שיהיה להן על מה לדבר וכמה "הן מסכנות"
פשוט תמשיכי הלאה, תמצאי חברים אמיתיים וטובים, תהיי שמחה ולא עסוקה או מתעניינת בכלל במה שכמה ילדות קטנות יגידו עליך
זה לא בריא וסתם יזיק לך להיות בחבורה מקולקל כזו, ואם הן חושבות שזה ישרוד כשהן צבועות ומלכלכות סתם ככה מאחורי הגב, אז הן טועות, תמשיכי הלאה ואל תתקעי על זבלות כאלו
לא טוב להן איתך והן ממשיכות רק כדי שיהיה להן על מה לדבר וכמה "הן מסכנות"
פשוט תמשיכי הלאה, תמצאי חברים אמיתיים וטובים, תהיי שמחה ולא עסוקה או מתעניינת בכלל במה שכמה ילדות קטנות יגידו עליך
זה לא בריא וסתם יזיק לך להיות בחבורה מקולקל כזו, ואם הן חושבות שזה ישרוד כשהן צבועות ומלכלכות סתם ככה מאחורי הגב, אז הן טועות, תמשיכי הלאה ואל תתקעי על זבלות כאלו
באותו הנושא: