6 תשובות
שואל השאלה:
^^לשכל
^^לשכל
גם מנתניה זרקו אבוקות אחרי שחידשו את המשחק בדקה 6
אנונימי
שואל השאלה:
הם החזירו להם אני יודע ובכל זאת אני מדבר בכללי על כל משחק של ביתר שהאוהדים שלהם מראים כל פעם מחדש כמה שהם ערסים, כל הקטטות, כל הבלגנים, אבוקות, הלה פמיליה, ששרפו אשערה את המתחם אימונים של הפועל. לא הגזימוב אני אוהב כדורגל אבל זה רק ספורט בגללם אני לא אוהד את ביתר יותר לא יכול לסבול את הקבוצה הזאת למרות שאבא שלי אוהד וחברים שלי אוהדים אני לא
הם החזירו להם אני יודע ובכל זאת אני מדבר בכללי על כל משחק של ביתר שהאוהדים שלהם מראים כל פעם מחדש כמה שהם ערסים, כל הקטטות, כל הבלגנים, אבוקות, הלה פמיליה, ששרפו אשערה את המתחם אימונים של הפועל. לא הגזימוב אני אוהב כדורגל אבל זה רק ספורט בגללם אני לא אוהד את ביתר יותר לא יכול לסבול את הקבוצה הזאת למרות שאבא שלי אוהד וחברים שלי אוהדים אני לא
שואל השאלה:
^^עדיין ביתר היא הכי הרבה
^^עדיין ביתר היא הכי הרבה
קוראים לאנשים האלה ערסים. מה ציפית
מה ביתר תסתכל על חיפה