10 תשובות
כן
בטוח שכן גם בנות ככה
לא ממש, רק יותר עדין כשמדבר אליה
לא
בערך... אבל אני פשוט ממשיך לדבר ישיר
כן ולא כאילו מראה דומיננטיות אבל עדיין טיפה ביישן לא יודע איך להסביר....
^^^^ח ח ח ח ח אחי קשה לי עם התמונה של החתול החמוד
לא מתאהב לפני שאני מכיר אותה לעומק, מקסימום דלוק עליה.
ואם אני בקטע שלה אז אני דווקא אשדר כמה שיותר ביטחון
ואם אני בקטע שלה אז אני דווקא אשדר כמה שיותר ביטחון
אנונימי
לפעמיל
ההפך הוא הנכון
באותו הנושא: