12 תשובות
שואל השאלה:
גאד אוף וור זה המשחק האהוב אלי אז עם יש משהו בסגנון אני ישמח
דייז גון
פריי קרי 5
הורייזון זירו דאון והחדש
gran turismo משחק מרוצים מצויין
וגם דירות ראלי 2
ספיידרמן זה בסגנון של זה (מהבחינה שיש עלילה ומשימות)
שואל השאלה:
יש לי מחשב גיימינג מעדיפה קונסולות תאמת
^^כל אחד ומה שהוא מעדיף אבל תכלס אם את מחברת קונטרולר למחשב ומפעילה את הbig picture בסטים המחשב שלך בייסיקלי הופך לקונסולה.
אם את באמת מעדיפה אז לכי על זה מניח :)
שואל השאלה:
אני משחק משחקים של סוני במחשב ועם שלט כי זה יותר נוח אני יודה באמת
שואל השאלה:
אני מאוהבת במשחקים של גד אוף וור
^ הם אחת הסיבות שהפלייסטיישן האהוב עליי הוא 3
god of war 3 remastered
משחקי גאד אוף וור זה טופ טיר
the last of us 1 ו 2
detroit become human
horizon zero down וhorizon forbidden west
persona 5 royal
כל הps exlusive בגדול(שרובם כבר לא ממש)
אגב למרות המינוסים הבחור הראשון צודק מחשב באמת עדיף אם זו אופציה כי מקבלים גם ביצועים טובים יותר וגם את האופציה לשחק משחקים מכל קונסולה דרך אימולטורים
שואל השאלה:
חחח