11 תשובות
שואל השאלה:
^חד משמעית
^חד משמעית
^^^שאלת מה דעתינו אז עניתי את דעתי
כאילו למה להרוס את הסדרה
רצינו איחוד של השמינייה שאנחנו אוהבים ועונת פיצוי לעונות האחרונות שהיו והתלהבנו שיש איחוד זאת הסדרה שלנו למה להרוס לנוו והרסו את זה עוד יותר
רצינו איחוד של השמינייה שאנחנו אוהבים ועונת פיצוי לעונות האחרונות שהיו והתלהבנו שיש איחוד זאת הסדרה שלנו למה להרוס לנוו והרסו את זה עוד יותר
שואל השאלה:
^^ברגע שזה לא מעניין אותך אז אין לך למה להגיב
^^ברגע שזה לא מעניין אותך אז אין לך למה להגיב
שואל השאלה:
^^כןכן
^^כןכן
^^אבל משעמם לי אחרת למה הייתי פה לא היו שאלות אחרות אז עניתי למה זה כזה מציק לך
ושוב, את שאלת מה דעתינו לא שאלת האם למישהו איכפת אז עניתי את דעתי זה הכל מה כל הסיפור פה
ושוב, את שאלת מה דעתינו לא שאלת האם למישהו איכפת אז עניתי את דעתי זה הכל מה כל הסיפור פה
זה באמת מוזר לקרוא למשהו איחוד ושאפילו אין את השחקנים המקוריים, אבל אני חושבת שזה אולי כאילו אמור להיות השמיניה ביקום מקביל שזה יכול להסביר למה זה אותם שמות ושאין קשר בין הדמויות
חושדת שזה ככה
מקווה שזה כן יחץ אם לא זה אסון
מקווה שזה כן יחץ אם לא זה אסון
אני עצבנית בטירוף מקווה שהכל מתיחה
וכל הטיקטוקרים האלה יעופו והשמינייה המקורית תחזור
הבן אדם היחיד הנורמלי שהביאו לקאסט הזה זה עיליי שהוא שחקן אבל אף אחד לא משתווה לשמינייה המקורית
וכל הטיקטוקרים האלה יעופו והשמינייה המקורית תחזור
הבן אדם היחיד הנורמלי שהביאו לקאסט הזה זה עיליי שהוא שחקן אבל אף אחד לא משתווה לשמינייה המקורית
שואל השאלה:
אבל קצת היגיון
וכאילו אם לא אכפת לך אז למה להגיב
שאלתי את מי שאכפת לו
אבל קצת היגיון
וכאילו אם לא אכפת לך אז למה להגיב
שאלתי את מי שאכפת לו
שבאת באמת לא איכפת לי מזה
מה איכפת לי דומים לא דומים אולי הוא לא מצא 2 שחקנים טובים שדומים אחד לשני אנערף
מה איכפת לי דומים לא דומים אולי הוא לא מצא 2 שחקנים טובים שדומים אחד לשני אנערף