7 תשובות
חודשיים+
אני לא הייתי רוצה להכיר להורים שלי מישהו.י שאני יוצאת איתם פחות מזה, כמובן שזה אינדיבידואלי ותלוי בהרגשה של כל אחד (:
אני לא הייתי רוצה להכיר להורים שלי מישהו.י שאני יוצאת איתם פחות מזה, כמובן שזה אינדיבידואלי ותלוי בהרגשה של כל אחד (:
לדעתי האישית כבר אחרי פעמיים שלוש זה בסדר
חודש
4 חודשים
חודשיים שלוש
זה אינדיבידואלי, אבל בערך 2-3 חודשים נראה הגיוני.
כמה שיותר רחוק יותר טוב ואם אפשר אז בכלל לא
באותו הנושא: