10 תשובות
סיני חח עתיק
סטאר
רינגו
סליאור, סילבן, סרון חח ;)
חחח חחח הראשונה הרגה אותי

סשה
סטס
סרגיי
ועוד שמות רוסיים
סתיו
סניר
חחח סיסרא ענקק!
סאן, סביון, סול, סטיבן, סטנלי..
חחח סיסרא קרועה את
סטיב.. אין לי עוד חח
סתיו. חחח לי קוראים סתיו ואני בת אבל אני מכירה מלא בנים שקוראים להם סתיו למרות שלדעתי זה פחות מתאים לבנים
סיסרא
באותו הנושא: