8 תשובות
תופעה שכיחה, רגילה לזה.
אין לי משקפיים (:
גם אני ברור אני רגיל
אחרי 13 שנים עם משקפיים
אני מרגיש שמשהו חסר על הפנים שלי כשאני בלעדיהן (אני רואה טוב בעיקרון בלעדיהן הראייה שלי לרחןק בעייתית אז רק אז אני שם לב לראייה)
נע
זה בגלל שאת רגילה
קורה
גם אני ככה
גם לי קורה
יש לי משקפיים כבר חצי מהחיים שלי. אז זה קורה גם לי.