9 תשובות
לדעתי זה חמוד ואם את אוהבת אותו והוא אוהב אותך לכי על זה לא משנה בת כמה את.
זה סבבה לגמרי כל עוד הוא/היא בטווח גילאים שלך וזה לא 14 ו 23 או משהו
זה קצת מוקדם למערכת יחסים רצינית, אבל זה בסדר להתאהב או לחקור רגשות.
מוקדם
כל אחד והקצב שלו
גם אם זה בגיל 12 ואת מרגישה שזה נכון לך ושאת מוכנה אז למה לא לנסות? :)
מיותר אבל בסדר
אהבת ילדות:)
אם את מרגישה מוכנה אז לכי על זה
אנונימי
תלוי בבנאדם, אם את מרגישה מוכנה ויודעת למה את נכנסת אז כן זה בסדר