6 תשובות
כדאי לכם להפרד
לדעתי להיפרד כי יהיה לכם מאוד קשה בהמשך...
אנונימי
להפרד ..
נשמע לי שחסר לכם קצת תיאום ציפיות..
תעשו שיחה, תפרטו מה הדברים החשובים לכם ואיך תוכלו לבוא אחד לקראת השניה כדי לנסות לצמצם פערים מבלי להסב חוסר נוחות לאף אחד מהצדדים.
מערכת יחסים היא תמיד אתר בניה... כל הזמן יהיו דברים שתצטרכו לגשר עליהם, דברים שיתפרקו ותצטרכו לבנות מחדש או דברים שפתאום תרצו להוסיף או להוריד מהקשר שלכם שדורש מאמץ משותף.
if there is a will there is a way, אם שניכם לא רוצים שזה יגמר בינכם ותכניסו את המאמץ תוכלו לגרום לזה להמשיך לעבוד בינכם:)
איזה חננה הוא
תרקדי מקרנה והכל יעבור❤
אנונימית