9 תשובות
ארטיק אנגרי ברדס
אני יותר בקטע של קרמבו מקרבמו
שואל השאלה:
חח סופגניה עם ריבת תות.
ואוזן המן עם פרג או ממרח אגוזים זה שלמות!
באסה שלא מוכרים כל השנה
חח סופגניה עם ריבת תות.
ואוזן המן עם פרג או ממרח אגוזים זה שלמות!
באסה שלא מוכרים כל השנה
אנונימית
אני אלרגית לגלוטן :,(
אנונימית
לא הייתי מתנגדת לסופגניה עכשיו
חיפשתי בכל מקום סופגניה ולא היה
סופגניית לוטוס
וואי סופגניה בא לי של החיים
שואל השאלה:
חח יכול להיות שברולדין עדין מוכרים אוזני המן וסופגניות?
חח יכול להיות שברולדין עדין מוכרים אוזני המן וסופגניות?
אנונימית
באותו הנושא: