6 תשובות
גם אני ככה אלוהים
זה ממש עניין של דקות שאם הוא מראה אליי קרבה אני נגעלת ואם הוא לא שם עליי אני משתוקקת אליו
תאמת זה תלוי בעוד המון דברים
גם אני ככה וזה תלוי בהמון דברים ולא ספיציפית בבן אדם
מבטיחהה
זהו לא דבר אחר אשר נקרא: "שריטה"
"החיים זה לא הכל" נותנים הסבר מצוין לזה בעונה 7, ממליץ לך לראות.
בעצם כולכם צריכים, אולי לא תבינו עד שתראו את זה כמה אתם דומים לדמויות הראשיות.
אנונימי
כי את לא באמת רוצה אותם את פשוט רוצה שהם ירצו אותך.
הם בראש שלך שם להוכיח לך שאת טובה מספיק בשביל להיות נאהבת, וברגע שהם הביאו לך את זה אין להם משמעות יותר
תאהבי את עצמך ותעבדי על עצמך וזה ילך
אנונימית
נראלי שפשוט כבני אדם חשוב לנו להיות אהובים ונאהבים שיתנו לנו תמיד אהבה יתעניינו בנו.. גם אם אנחנו לא מודעים לזה באמת, ככה אנחנו
כשמישהו לא נותן לנו אהבה זה מציק ומפריע לנו וזה גורם לנו לרצות שהוא יאהב אותנו
וכשמישהו נותן לנו אהבה אז כביכול השגנו את מה שרצינו וזה כבר לא מעניין