8 תשובות
אפשר לומר את אותו הדבר על אלוהים
אנונימי
חלק פגשו
לא כולם זוכים לפגוש
זה בדיוק כמו שיתוק שינה עד שזה לא קורה לחלק הם לא יאמינו שזה קיים
הם קימיים אם תראה בחול כל הזמן קורים דברים מוזרים
אנונימית
שואל השאלה:
נו אנונימי אז ספר לנו על המפגש
אנונימי
כולם רוצים להאמין. נגיד אני קראתי יותר מידי ספרים ואני עדיין מחכה למכתב מהוגוורטס. ועכשיו אני בלונדון וכך בניין נראה רדוף רוחות
תקרא זוהר
פגשו פגשו
אני לא מאמינה, לדעתי זה די טיפשי.
שדים- שטות
רוחות- אולי
כל אחד ואמונתו :)