4 תשובות
מבאס
שככה זה ואין מה לעשות. אבל לא ברמה של להפסיק לדבר אלא אולי להפחית..
שואל השאלה:
היא הפסיקה לדבר איתי ושכחה מי אני הורידה לי עוקב הכל
אנונימי
לא זאת הגזמה.