11 תשובות
תביאי 100 כי היא לא הכי קרובה אלייך
זה של אחות של חברה, אז 100 ככה.
^^מה מי הקמצן שמביא 80
אם היא לא ממש קרובה תביאי 100-120
הכי נחמדה בסטיפס:) : זה לא להיות קמצן, כמובן שאם זו הייתה חברה קרובה שלה ולא אחות של חברה זה שונה לחלוטין.
עדיין תביאו 3 ספרות כאילו 100 מינימום זה לא נעים לקבל פחות מ100
הכי נחמדה בסטיפס:) : לא נעים? מספיק לבוא ולהיות לצידה. אני תמיד הבאתי לחברות וגם לחברים לא כזה קרובים אליי מעל 100. אבל הכסף והמתנות זה לא כל העיקר.
שואל השאלה:
אהה וואלה? הייתי בטוחה 200 כזה
תודה לכל מי שענו❤
אהה וואלה? הייתי בטוחה 200 כזה
תודה לכל מי שענו❤
אנונימית
100/150 כי היא רק אחות של החברה הכי טובה שלך ולא החברה הכי טובה שלך
100/150
100
באותו הנושא: