11 תשובות
אחי
ברו זה דווקא טוב. אלא אם כן היא מעדיפה לשמור את הכעס לעצמה ואז זה ממש לא טוב להדחיק. תגיד לה שאם יש משהו שמפריע לה או מעצבן אותה שתדבר איתך
לא, הריב יבוא בסופו של דבר זה בטוח אבל זה אומר שאתם במערכת יחסים בריאה וטובה
בטח
אתה רוצה לריב אם כן אז תתחיל ריב, אני לא רואה שום סיבה טובה
ממש לא למה שתעשה את זה
שואל השאלה:
על מה למשל אפשר לריב
על מה למשל אפשר לריב
אנונימי
זה בריא לזוגיות אז למה לא
תגיד לה
מה את רוצה
תגיד לה
מה את רוצה
אל תעשה את זה..
אם זה לא אמיתי אז זה סתם יעצבן אותה.
תחשוב שהיא חושבת לעצמה שאתם במערכת יחסים בלי ריבים והכי כיף ואז אתה תזייף ריב כי חסר דרמות
אם זה לא אמיתי אז זה סתם יעצבן אותה.
תחשוב שהיא חושבת לעצמה שאתם במערכת יחסים בלי ריבים והכי כיף ואז אתה תזייף ריב כי חסר דרמות
לא, למה?
וזה כל כך טיפשי מה שרשמת, למה שבחורות יאהבו ריבים ודרמות?
יש אנשים מסויימים שאוהבים את זה, וזה לא כל הבנות.
וזה כל כך טיפשי מה שרשמת, למה שבחורות יאהבו ריבים ודרמות?
יש אנשים מסויימים שאוהבים את זה, וזה לא כל הבנות.
באותו הנושא: