7 תשובות
שואל השאלה:
אני בתסביכים מקווה שזה נכון מה שרשמתם
אנונימית
מה תסביך בזה הם בסך הכל חברים טובים ומרגישים בנוח אחד עם השני וגם אם הם נמשכים אחד לשני לא אמור להיות פה בעיה.
אנונימית
תשאל את עצמך אם את מרגישה משהו
ככה זה חברים טובים
מתנהגים כמו גייז
אנונימי
חברים טובים בסך הכל, גם לבנים מותר להראות חיבה
לא אמורה להיות בעיה, הם חברים טובים ומרגישים בנוח אחד עם השני.