5 תשובות
הריני מקבל על עצמי לאהב אהבה שאינה תלויה בדבר . לחיות בשלום עם מי שאני וסוף סוף להניח לעבר
ילד גבר לא מעבר
יצאתי לחיים ברגליים יחפות אני שורף שנים יפות בתוך כיתות שקופות
"בעזרת ה' ניפגש כשהיום שלי יגיע"
"את היית כמו שמש בעולם שכולו סתיו"
"אני שונא אותך כי את בידיוק כמוני"
"אל תיקח ללב אל תשב לחפור אין חומות שאי אפשר לשבור"
זמן מרפא את הכל הוא מרפא את הכל אם לא הכל את הרוב וגם זה יעבור

בדיוק בדיוק כמו שאני ככה זה טוב כשאני שלם לא חסר בי דבר ומותר לי אותי לאהוב
מצאו תקופה לשבור לך תלב אה?
גם זה יעבור
נתראה בגלגול הבא.