12 תשובות
שואל השאלה:
וואי תודה ימלך אבל אני לא יודעת איך לענות
שואל השאלה:
הוא שלח לי כזה "גם השעות שלך" כאילו מה אני אמורה להגיד ברה
אל תחשבי יותר מידיי תרשמי לא הבנתי שיעשה סלטות זה לא אמור להיות כזה מלחיץ את תיהיי את הוא יהיה הוא ואם השם ירצה תפרדו בצורה מאוד כואבת עוד שנתיים או שלא
בכיף,תעני לפי מה שאת חושבת אבל עם מעט עזרה, אם לא תעני לפי איך שאת אז איך הוא ידע מי את? איך אתם תגלו מכנות משותפים?
אם עוד לא "ראית" אז זה בסדר אבל אם כן אז מאוחר, או שתוכלי פשוט לרשום, אני עדיין הייתי רושם משהו, עדיף על כלום.
שואל השאלה:
עברה כבר שעה זה לא מאוחר מידיי?
אם יש לך חבר תרשמי, לא מעוניינת ותחסמי.

אם לא אז תדברי למה מה יקרה
"אם השם ירצה"
למה הוא רשם את זה?
וואלה פייר, היה טוב חחח
שואל השאלה:
אין לי שמץ אני אפילו לא מכירה אותו
חח נו בצחוק אני בחור של גורל אז להגיד השם זה להתחבר לכך שלא משנה מה נעשה הכי טוב להיות אנחנו