7 תשובות
אני עם אח גדול ואני עושה את זה
לא אכפת לו הוא אפילו לא מתסכל
אנונימית
למה שזה בכלל יהיה על דעתם?
זאת אחותם הם לא אמורים לחשוב עליו בצורה כזו או אחרת
כנל רק עם שלושה אחים^^
היה מכבד אם היא הייתה עם חזייה, כמו שלא היה נעים שאחיך היה מסתובב עם מכנס צמוד בלי בוקסר
ברה זה לא אותו דבר^^
הלבשה תחתונה זה משהו שתמיד צריך וחזייה זה כאילו משחרר וזה קשה להיות עם חזייה וזה לא משהו שכלכך צריך כל עוד החולצה לא שקופה וזה לא משנה עם החולצה צמודה
אנונימית
אבל זה כמו שבנים מסתובבים בבית עם בוקסר^^
זה בדיוק אותו דבר
אני גם ככה רק שאח שלי הגדול לידי אני שמה גוזייה בבית יותר נוח מחזייה