6 תשובות
לא הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
כשכותבים בכתב יד המחשבות יותר זורמות מאשר כשמקלידים עבודה
אנונימית
יכול להיות שכותבים אתה צריך להיות יותר מודע למה שאתה עושה
אה אופס אני עייפה וקראתי את זה אחרת חחח
אני חושבת שזה משתנה בין אנשים.. יש כאלה שיש להם כתיבה עיוורת מעולה על מקלדת, אז זה יותר זורם להם- אפילו יותר מכתיבה על דף.
אני חושבת שזה שבעצם אנחנו יותר מורגלים מהבית ספר והכל לכתיבה עיוורת פיזית, אז זה משהו שהושרש.
שואל השאלה:
זה לא תמיד נכו
ולא שאלתי על זה
אנונימית
יש יותר ריכוז מתי שאתה מקליד