7 תשובות
לפעמים כן, מקווה בשבילך שלא.
לא, מאמין בך שאתה חזק גבר.
כן
חרא על התרופות האלו, רק תופעות לוואי וניתוקים הם עושים
אבל בהצלחה
חרא על התרופות האלו, רק תופעות לוואי וניתוקים הם עושים
אבל בהצלחה
שואל השאלה:
הם יש לי מחר תרופה נגד סכיזופרניה ואני מפחד
הם יש לי מחר תרופה נגד סכיזופרניה ואני מפחד
שואל השאלה:
אני צריך לקחת אני בכלל בדיכאון
אני צריך לקחת אני בכלל בדיכאון
התרופה צעזור לך. תוך שלושה שבועות היא תתן לך בוסט למצב רוח. אבל היא לא תעשה הכול, זו בעיקר עבודה שלך עם עצמך. הייתי במקום הזה, ואפשר לצאת ממנו. זה תהליך קשה ולא פשוט, כי זה הרבה פעמים המצב שהתרגלת אליו וזה קצת מפחיד לעבור לסטייט אוף מיינד שונה, אבל אתה תצליח. אני פה בשבילך❤
שואל השאלה:
תודה אחי
תודה אחי
באותו הנושא: