12 תשובות
אפילו שלוש
תגיד אתה קמצן? למה שתקנה את זה תזמין פיצה נורמלית
ולא
0.
שואל השאלה:
^^לזה נגיד, קוראים חוסר בהשכלה
אנונימי
לא פשוט כי אחרי 3 זה כבר נמאס הטעם
לזה קוראים נשבר מהאתר הזה אל תיעלב זה לא אישי
0.
זה רעל
שואל השאלה:
^^וואלה זה ממש מעניין לי תביצה (זה לא אישי אל תיעלבי)
אנונימי
שואל השאלה:
^^זה ילדות
אנונימי
עדיף את העגולה
כן לגמרי
לא הכל בפעם אחת אבל נגיד כן איזה חצי או משהו כזה