47 תשובות
אין דבר כזה כסף פשוט
בידיוק^
ועל תקשיב לאלה שאומרים תשקיע עם אתה לא ממש מבין בזה ו יודע לקרוא מכר שוק כי זה סוג של הימורים
שואל השאלה:
כן אבל איך מחפשים עבודה איך זה עובד
כן אבל איך מחפשים עבודה איך זה עובד
מה קשור לפה השקעה הבן אדם רוצה עבודה
אתה יכול לחפס באיתון או ללחת לחנויות ולשאול עם הם מחפסים עובדים
האמת שיש דבר כזה כסף פשוט, פשוט בודדים מאיתנו יודעים איך להשיג אותו.
עשיתי 20000 שקל בגיל 15 מכלום.
עשיתי 20000 שקל בגיל 15 מכלום.
אנונימי
שואל השאלה:
מה ככה זה עובד כאילו
מה ככה זה עובד כאילו
אתה הולך למקום שאתה רוצה לעבוד בו ושואל אם הם מחפשים עובד (רוב המקומות נראלי מעסיקים מ18+ אבל כן יש עבודות שמעסיקים בגילאים האלה אני חושב)
השקעה זה גם סוג של עבודה אתה יכול גם לקבל מזה כסף
שואל השאלה:
תודה לכם
תודה לכם
תלך לכל מיני חנויות, קיוסקים, סופר פארם, פיצריות... תנסה
שואל השאלה:
mr kebab איך להשקיעה
mr kebab איך להשקיעה
זה לא נכון אני בן 14 אני עובד במיסעדת חוף ו אני מקבל 35 שקל לשעה
גבר הוא לא יכול ללמד אותך
וכמה כסף אתה מקבל זה קשור לעבודה יש כאלה שנותנים מינימום (תעשה חיפוש בגוגל כמה זה שכר מינימום לגיל שלך) ויש כאלה שמפרגנים יותר
שואל השאלה:
dvir_ למה שסופר פארם יעסיקו מתחת ל18 ובמזומן
dvir_ למה שסופר פארם יעסיקו מתחת ל18 ובמזומן
אם אתה רוצה ללמוד להשקיע אתה צריך לפחות 5,000 שקל למורים רציניים ואמיתיים וזה לא בא בקלות
90% שאני עומד לעבוד בסופר פארם עם חבר שלי ואנחנו בני 15
שואל השאלה:
_dvirכן אבל בגיל כל כך צעיר
_dvirכן אבל בגיל כל כך צעיר
שואל השאלה:
איך
איך
כנראה לא עבודה מול לקוחות...
שואל השאלה:
בתור מה תעבדו בסופר פארם
בתור מה תעבדו בסופר פארם
יותר כמו פריקות, עבודות במחסן וסידור סחורה
ואנונימי1234 אתה לא צריך דווקא מזומן אפשר גם צ'ק תפקיד דרך ההורים
^גם אפשרי
ידפקו אותכם בעבודה פיזית וישלמו לכם מינימום..?
לא באמת משהו כזה מוגזם העבודה הפיזית ואם אני בוחר שלעבוד שם זה 22 לשעה אם אני לא טועה
אז זה די נחמד
זה ממש קצת לעבודה כזאת...
עצוב בגלל שאתם בגילאים כאלו ואין לכם הרבה אופציות לעבודה אז דופקים אותכם עם מינימום שעובדה כזאת אמורים לקבל יותר ממינימום
עצוב בגלל שאתם בגילאים כאלו ואין לכם הרבה אופציות לעבודה אז דופקים אותכם עם מינימום שעובדה כזאת אמורים לקבל יותר ממינימום
עזבו אתכם לא צריך לעבוד בגיל הזה, תהנו מהילדות שלכם
זה כזה מבאס לעבוד בגיל הזה ועוד בשביל כלום כסף, קריעת תחת שלא שווה את זה
זה כזה מבאס לעבוד בגיל הזה ועוד בשביל כלום כסף, קריעת תחת שלא שווה את זה
אנונימי
האמת שאני רגיל ללהרים דברים הרבה יותר כבדים אז בשבילי זה לא כזה בעיה
וגם זה יותר באמת סידור סחורה מאשר לפרוק אנחנו נפרוק סחורה רק פעם ב-
שואל השאלה:
כן אבל אני רוצה כסף שהיה לי שלא כל דבר אני יצטרך להגיב על הורים שלי
כן אבל אני רוצה כסף שהיה לי שלא כל דבר אני יצטרך להגיב על הורים שלי
שואל השאלה:
להכביד
להכביד
אין בעיה אבל זה כואב עדיין שמשלמים לך כזה קצת בגלל שאין לך הרבה אופציות פשוט הזוי
אנונימוס קטן וואלה אני לא מסכים איתך
כי אם אתה יודע לסדר את הזמן שלך כמו שצריך אז זה לא אמור להוות בעיה
כי אם אתה יודע לסדר את הזמן שלך כמו שצריך אז זה לא אמור להוות בעיה
אם כבר, תלך למלצר לפחות תעשה טיפים, אחלה כסף יש שם
אנונימי
שלא תבין לא נכון זה טוב להתחיל לעבוד בגילאים האלה אבל מעצבן שמנצלים אותכם
מסכים זה באמת הזוי אבל יש לי עוד אפשרות שזה פיצרייה אבל אני מכיר את הבעלים ואת המנהל משמרת שם והמשכורת שלי תעלה מהר אם אעבוד טוב
שואל השאלה:
אולי מישהו פה מכיר מישהו שצריך אותי כעובד בירושלים
אולי מישהו פה מכיר מישהו שצריך אותי כעובד בירושלים
וואלה אני אפילו לא קרוב לירושלים אבל בהצלחה לך עם למצוא עכשיו עבודה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אני מכיר רוצה למלצר בגבעת שאול אחי
שואל השאלה:
כן אחי מתי
כן אחי מתי
קבוע
שואל השאלה:
אוקי
אוקי
באותו הנושא: