התחברות
הרשמה
עשיתי בדיקת ראייה ויצא 6/6 בשתי העיניים
זה הכי גבוה?
1 ביוני 2023, 16:01
בדיקות
ראייה
בדיקת ראייה
עיניים
בדיקת עיניים
5 תשובות
כן
ש
שונאת גברים
כן
N
Nortriptyline
זה מעולה
א
אני בת~
כן
ס
סתם מישהי בסטיפס__
כן זה מצוין
א
אנוני _
באותו הנושא:
עשיתי בדיקת סוכר בבית ויצא 99 ואני מפחד (בן 16) שעה לפני הבדיקה אכלתי גרעיני חמנייה
היי עשיתי אתמול בדיקת ראיה בבית ספר ויצא לי 4/10 מה זה אומר שאני צריכה משקפיים והיא כתבה לי שאני חייבת ללכת דחוף לבדיקה
עשיתי בדיקת אנטיגן בבית ויצא לי חיובי ואבא שלי אמר לי לעשות בדיקה במדא חייב?
עשיתי בדיקת קורונה וזה יצא גבולי, עשיתי עוד אחד וגבולי, עשיתי עוד אחד שלילי, למה להאמין?
עשיתי בדיקת ראייה...
עשיתי בדיקת קורונה במדא ויצא לי חיובי ואז עשיתי בדיקת pcr ויצא לי שלילי לעשות בדיקה שוב? זה הגיוני?
עשו לנו בבית הספר בדיקת ראייה ויצא לי 4/4 בשני העיניים, זה טוב?
עשיתי 2 בדיקות אנטיגן ביתיות ו2 יצאו חיוביות ועשיתי בדיקת אנטיגן מפוקחת והיא יצא שלילית
אם עשיתי בדיקת ראייה בבית הספר, ואמרו לי שאני צריכה עוד בדיקה
עשיתי בדיקת שתן לצו הראשון, אני צריכה גם בדיקת ראייה לעשות לפני ולהביא תוצאות?
עשיתי בדיקת ראייה לרשיון ויצא שהראיה שלי תקינה אבל התחלתי שיעורים ואני לא רואה טוב כלכך את התמרורים וקשה לי לראות