5 תשובות
נראה לי אם תשלחי לו עוקב זה לא בהכרח יתפרש שאת מעוניינת כי הרבה שולחים עוקב דרך עוקבים משותפים
וגם אם יחשוב שאת מעוניינת אני חושבת שזה לא מביך בכלל, זאת הכוונה הרי
אם הוא לא בעניין או שיש לו חברה הוא לא יאשר או שיאשר ולא יזרום עם השיחה
וגם אם יחשוב שאת מעוניינת אני חושבת שזה לא מביך בכלל, זאת הכוונה הרי
אם הוא לא בעניין או שיש לו חברה הוא לא יאשר או שיאשר ולא יזרום עם השיחה
תשלחי לו מה יכול להיותת
שואל השאלה:
חחח עשיתי את זה פעם עם קראש בתיכון והוא הבין מזה, למזלי רק אחרי שנגמר בצפר חח
חחח עשיתי את זה פעם עם קראש בתיכון והוא הבין מזה, למזלי רק אחרי שנגמר בצפר חח
אנונימית
כןן
למה מביך? את יכולה לשלוח עוקב, זה לא דרסטי מדי
באותו הנושא: