4 תשובות
זה הרבה, יש הרבה אנשים שמקבלים פחות מ30 שקל לשעה.
זה סבבה לגמרי, אבל תמיד יש לאן לשאוף
זה בסדר, יותר תלוי בכמה מאמץ זה עבורך לדעתי.
זה הרבה לארבע שעות
אנונימי