5 תשובות
יוון
קפריסין
יש לי חוויה לא טובה מיוון
יש לי חוויה לא טובה מיוון
שואל השאלה:
מדוע?^
מדוע?^
אנונימית
סתם הייתי בלאפקדה שזה אי שמייצר דבש וכנראה גם זאת הייתה העונה אז היו המון המון דבורים (ברמה אבל מוגזמת, כאילו את יושבת במסעדה ויש עשרות דבורים לידך) ויש לי פוביה מהן וזה הרס ממש הכל וכן.. אני מניחה שיש אזורים שזה לא ככה אבל.. טראומה
גם אף פעם לא הייתי בקפריסין וזה מקום כזה של נראה לי חופים ונחמד אז מעניין
גם אף פעם לא הייתי בקפריסין וזה מקום כזה של נראה לי חופים ונחמד אז מעניין
יוון, קפריסין זה כמו חיקוי של יוון מנסיון אני הייתי ברוב יוון וגם בקפריסים