5 תשובות
כן גם לי יש
אמרו לי להשים את זה כל לילה וזה נורמלי לגמרי שבהתחלה תרגיש שזה כאב/לחץ וכנ"ל בבוקר
אבל זה רק אומר שזה עובד. ועם הזמן אתה תתרגל וכבר לא תהיה את התחושה הזאת
אמרו לי להשים את זה כל לילה וזה נורמלי לגמרי שבהתחלה תרגיש שזה כאב/לחץ וכנ"ל בבוקר
אבל זה רק אומר שזה עובד. ועם הזמן אתה תתרגל וכבר לא תהיה את התחושה הזאת
שואל השאלה:
יש לי קיבוע בכלל אין לי מושג למה הביאו לי את זה בכלל
יש לי קיבוע בכלל אין לי מושג למה הביאו לי את זה בכלל
אנונימי
לי יש קיבוע למטה ולמעלה לא שיו לי קיבוע
רק הביאו לי את הפלטה ואמרו לי להשים אותה כל לילה
רק הביאו לי את הפלטה ואמרו לי להשים אותה כל לילה
שואל השאלה:
אז למה הקיבוע
אז למה הקיבוע
אנונימי
לי יש קיבוע ואמרו לי לשים אותה.
אני לא שמתי את זה ללילה אחד וטיפה לה ממש טיפה שתנו לי השיניים ממש טיפה מאחורה.
לא שמתי כי לא הצלחתי לסגור את הפה כששניהם היו בפנים + פחדתי לשחוק את הדבק של הקיבוע
אני לא שמתי את זה ללילה אחד וטיפה לה ממש טיפה שתנו לי השיניים ממש טיפה מאחורה.
לא שמתי כי לא הצלחתי לסגור את הפה כששניהם היו בפנים + פחדתי לשחוק את הדבק של הקיבוע
באותו הנושא: