12 תשובות
40
שואל השאלה:
אני לוקחת 30 זה משתלם? אני הרבה שעות אבל
אני לוקחת 30 זה משתלם? אני הרבה שעות אבל
אנונימית
בין 40 ל45
תלוי תקשיבי אני גם כמוך, תעריף לילה 40. ובחיים אל תקחי פחות מ35
ממש לא שווה 30 תקחי 35
תבקשי שיעלו לך לפחות ל35 כי זה ממש לא משתלם
שואל השאלה:
אני עברתי עכשיו שכונה בעיר שלי זה עיר קטנה אז הכל קרוב וזה אז אני אמצא בשכונה שעכשיו אני גרה בה כמה משפחות ואקח 35
אני עברתי עכשיו שכונה בעיר שלי זה עיר קטנה אז הכל קרוב וזה אז אני אמצא בשכונה שעכשיו אני גרה בה כמה משפחות ואקח 35
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה❤
תודהה❤
אנונימית
באזור ה50
40
באותו הנושא: