5 תשובות
אם לא טוב לך בבית ספר הזה לא יהיה לך טוב גם בבית ספר הבא, זה לא שפותחים דף חלק והכל דבש, תפתרי את הבעיות שלך כרגע ולא תצטרכי לעבור בית ספר בכלל
כן בטח שזה בסדר תעשי מה שאת חושבת שנכון
אנונימית
זה בסדר לעבור בט'
לא בחרת עוד מגמות ובמילא בי' הרכב הכיתות הולך להשתנות כנראה
לא בחרת עוד מגמות ובמילא בי' הרכב הכיתות הולך להשתנות כנראה
בסדר לחלוטין
זה בסדר נשארו לך עוד שלוש שנים
באותו הנושא: