5 תשובות
כי אנחנו אף פעם לא עולים
נואשות שיא, כל כך נואשים ומבינים שישראל לא תעלה לפחות למונדיאל עוד פעם שהפעם האחרונה שזה קרה זה היה לפני יותר מ - 40 שנה שזה עצוב
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
לא
ניצחנו את ברזיל, הכל פה אפשרי אז לא לזלזל ובעזרת השם נגיע לגמר.
באותו הנושא: