27 תשובות
התשובה בגוף השאלה
פיזית
כי אתה תומך בפלסטין אז שונאים אותך
פּוֹלִיטִיקָה.
כי אתה תומך ברעיון שכל המטרה שלו זה להעיף אותך ואת העם הזה מהשטח הזה, אי אפשר לעשות עם היצורים האלה שלום, ועובדה שכל המגעים לשלום בתקופת רבין גרמו ליותר פיגועים. ולכן עדיף לא לתמוך בהם, ואין הפרת זכויות אדם, ערבים בארץ יכולים לעבוד ולעשות הכל בדיוק כמו אזרחים רגילים, וגם אין דבר כזה עם פלסטיני, אין ראיות היסטוריות להתקיימות "עם פלסטיני" בכללי, אלה ערבים שנדדו לפה ממצרים וסוריה.
אתה תומך באנשים שנגדנו, אתה תומך בדברים לא נכונים בכלל.
שואל השאלה:
אבל זאת רק דעה
אנונימי
מה הכוונה בתומך בפלסטין?
אצה תומך בשלום דרך זה שנחלק את המדינה? אתה תומך ביותר זכויות? אתה תומך בשלום דרך זה שנחיה ביחד? אצה תומך בפלסטין כולה שתהיה במקום ישראל?

בכל מקרה אני נגד שנאה בגלל דעה, זה דבר נוראי בעיניי. אבל בכנות, דעה כמו שפלסטין זה כל ישראל, זה היה מקשה עליי להיות איתך...
איך אתה יכול לתמוך בדבר כזה עוד שאתה יהודיי!?!
אתה לא שם לב למה שקורא כרגע בישראל!?!
פשוט עצוב לראות את העולם של היום
כי זו אוכלוסיה שאחוזים גדולים ממנה תומכי טרור ושונאי ישראל
תתעלם מהם, כל הכבוד לך שאתה הולך נגד כל כך הרבה אנטי תמשיך ככה
תומך באנשים שרוצחים אותנו
מה אתה מחפש יחס כאילו?
negan smith
הם בעיקר תומכים מבורות. הכול סובב סביב הכיבוש ואם היה כיבוש או לא היה. כן, ברור שלא היה וזו עובדה. אבל הם לא יודעים את זה, הם מונעים מבורות.
כנראה שהאנונימי לא תומך בטרור, בכלל לא.
אבל אם הוא חושב שהערבים הם המסכנים בסיפור או שיש עליהם גם עליהום, הוא טועה. מה עם כל הפיגועים? ערבים מחבלים עושים פיגוע בלי להסס, זה מזעזע.
אני לא שונא אותו אבל מבין את השנאה או את הסלידה ממנו, זה פשוט מעצבן שיהודים תומכים באויבים.
התשובה בגוף השאלה. אתה תומך בפלסטין, ופלסטין שונאים אותנו, אז אתה שונא אותנו: כלל המעבר, טרנזיטיביות
אין שום סיבה לשנוא אותך
זכותך לתמוך בפלסטין
פלסטין ארץ קדושה ומדינה יפה
אנונימי
אתה ענית על השאלה הזאת בעצמך אתה ליטרלי תומך בפלסטין
ברור זה מעצבן רצח, ואני מקווה שהאנונימי לא כזה.
יש פה תומכי פלסטין מסוימים שלא בוכים על האויבים אלא על חפים מפשע, שזה עוד בסדר. כל עוד הם בוכים גם על החיילים שלנו או על האזרחים פה (כולל ערבים טובים).
הבעיה היא שהם חושבים שיש כיבוש וזה למה הם תומכים בצד השני, נובע מבורות וזה מעצבן.

הדוגמה שהבאת הייתי מגדיר אותה כקיצונית וילדה מושפעת.
רק הימין שונא אותך על תמיכה בפלסטין
זה קצת כמו שאוקראיני יתמוך ברוסיה
אני לא תומך בצבא הכובש והמדכא שלנו
אני בעד הפלסטינים כי הם החלשים והם חיים בתנאים לא טובים שזה כואב
אנונימי
אני מקווה שכן יהיה משהו שיפתח להם עיניים, כי הכי מעצבן אלו בעיקר הנערים שלא יודעים דבר על הנושא ומעיזים לדבר נגד הצבא.
לך לג'נין תראה במי אתה תומך ותראה איזו תמיכה הדדית אתה מקבל
אני לא רוצה להיות מינולאטבית לאנשים כמו שאני שאל עצמי למה אני בעד ישראל למה דווקא ישראל אנחנו עם ספר שאלוהים נתן לנו לפי כל דורות גם למוסלמים זה כתוב זאת אדמה שלנו אני בעד כל מיני דברים אפילו שיש דברים שהם לא מושלמים בשבילי אני צריכה לתמודד להיות נאמנה להיות הכי טובה לאנשים אבל אני לא מושלמת גם לי יש קשיים שלא עם פלסטיני לא הכל מושלם הצלו יש הרבה בעיות הצלנו שהם פליטים וחיים בעוני ואלימות
אנונימית
אני לא שונא אותך, אני כן מאוד לא אוהב את הדעה הזאת.
מה הקטע בלתמוך במי שרוצים להרוג אותך? ואתה רוצה שנעבור לחול ושיהיה לנו עוד שואה חס ושלום? חוץ מזה שפלסטין אף פעם לא הייתה פה.
מסכים עם מה שכתבו מעלי תגיד להם שאתה יהודי (אם אתה יהודי) ושאתה תומך בהם ותראה כבר מה הם חושבים...
ברו מזמן הייט ובא בטענות.
למה אתה מתכוון כשאתה אומר תומך בפלסטין? אתה נגד הכיבוש? אתה אנטי ציוני?
שאלה שגם אני שואל כל בוקר. תכלס אנשים לא מוכנים לקבל דעות של אחריםוזה נורא חבל אבל מה לעשות העיקר להאמין בדעה שלך ולא לתת לאנשים להכנס לך לראש
נראה מאוד לגיטימי לשנוא אדם שתומך במי שרוצה להרוג אותך.
אנונימי